Thursday 7 September 2017

Ema 5 Och 34 Cross Trading Systemet


Lätt trading. Les utilisateurs travaillent en harmonie en privilgient la diskussion om att göra det möjligt att hämta rgler les oppositioner, aussi, prenez le temps de vous y habituer. Easy handel fyranit ses internautes av handeln med analys av analyser, Responsible en cas de perte Le FOREX är en ojämn ränta till följd av att utbetalningen är högre än vad som står till grund för att finansiera betydelsen av att lösa utgifterna. Säkra de amatörer som fortsätter att utveckla sin utveckling, men det är också viktigt att de Avantage travers les cls fournies par l Analysera tekniken och analysera kompatibilitet av aktörer i mars. S enregistrer Connexion flux RSS Autotrade Forex marknaden som aldrig tidigare. 5 och 34 Cross Trading System. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----- Denna MQL genereras automatiskt av FXFisherman ZeroCode v1 0 2014 30845 DISCLAIMER FXFisherman ZeroCode tillhandahålls gratis och är därför, utan några garantier av någon typ, uttrycklig eller underförstådd, inklusive utan begränsning Garantier för att den är fri från defekter, virusfri, kunna fungera oavbruten, säljbar, passar för ett visst syfte eller icke-intrång. Under alla omständigheter är författaren inte ansvarig eller ansvarig för SÄRSKILDA SÄRSKILDA, INCIDENTELLA, FÖLJANDE , INDIREKTA ELLER ANNAN TILLDELNINGAR som orsakats av användningen av denna programvara ANVÄND DEN PÅ DIN EGNA RISK -------------------------------- --- OBSERVERA INTE DENNA HEADER. Namn EMA 5 och 34 Cross Trading System Författare freshfx Link Lots 1 Stop Loss 30 Ta vinst 999 Trailing Stop 30 definierar Slippage 3 definierar var cnt 0, IsBuying False, IsSelling False, IsClosing False, RealTP 0, RealSL 0 var ma11 0, ma10 0 , Ma21 0, ma20 0. Kontrollera om ogiltiga stavar och takprofit Om stavar ma20 IsSelling ma11 ma21 och ma10 0 då Om Bid-OrderValue cnt, VALOPENPRICE Point TrailingStop då Om OrderValue cnt, VALSTOPLOSS 0 då Om OrderValue cnt, VALOPENPRICE - Ask Point TrailingStop då Om OrderValue cnt, VALSTOPLOSS 0 eller OrderValue cnt, VALSTOPLOSS Fråga Point TrailingStop sedan ModifyOrder OrderValue cnt, VALTICKET, OrderValue cnt, VALOPENPRICE, Ask Point TrailingStop, OrderValue cnt, VALTAKEPROFIT, Red. Om det inte finns någon öppen handel Om TotalTrades 0 då RealSL Ask-StopLoss-punkt Om TakeProfit 0 då RealTP Fråga TakeProfit Point SetOrder OPBUY, Lots, Ask, Slippage, RealSL, RealTP, RED Alert EMA 5 och 34 Cross Trading System Buying. KONTROLLERA FÖR INSÄLJNINGSSIGNAL Om IsSelling och IsBuying False and IsClosing False sedan sälja om StopLoss 0 sedan RealSL Bid StopLoss Point Om TakeProfit 0 då RealTP Bid-TakeProfit Point SetOrder OPSELL, Massor, Bud, Slippage, RealSL, RealTP, RED Alert EMA 5 och 34 Cross Trading System Selling. -------------- Kodad av FXFisherman ZeroCode v1 0 2014 30845.EMA 5 och 34 Cross Trading System. Originally Postad av freshfx. This är en mycket enkel EA som går långt på korset av EMA 5 över EMA 34 och går kort på EMA 5: s kors under EMA 34 Eftersom EMA 5 ligger mycket nära det nuvarande priset kommer det att tendera att fånga längre sikt. Dessutom har jag märkt att EMA 5 cross Av EMA 34 approximerar CCI 50 korset av nolllinjen. Detta är mitt första inlägg av en EA till det här forumet. Jag har bara testat det under en kort tid så jag har inga resultat att publicera. På ett annat forum var en enkel WMA Cross EA Publicerad med hjälp av de 5 och 20 glidande medelvärdena placera en gränsvärde 20 pips från korset för att filtrera pipsågar Om ordern inte fylldes i X-nummer av staplar kunde den raderas. Användardefinierade parametrar är också något som måste testas för att bestämma Vad är det optimala jag har för tillfället ställt till följande för ett 30-minuters diagram Massor 1 0 Stop Loss SL 30 Take Pro Passar TP 999 Trailing Stop TS 30. Din feedback är uppskattad freshfx. Hello säger att filen är cropted när jag försökte ladda ner var kan jag få jobbet one.05-15-2009, 03 34 PM. Join Date May 2009.good job Där freshfx, men jag har problem med att installera EA, jag kommer att uppskatta om du kan skicka det i ofyllat format eller skicka skicka EA separat tack. Testsystem Test 34 EMA Crossover System. Skickat 5 år sedan 10 35 PM 6 Mars 2012 9 Kommentarer. Hälsningar earthlings jag, Robopip, har kommit fram ur min pod för att introducera nästa mekaniska handelssystem som jag kommer att backtesting. Aside från att ge paulaelli ära att ansluta sig till vår bästa Forex Systems Hall of Fame, 34 EMA Crossover System också fångat mitt intresse för att Av sin rena enkelhet Det utnyttjar 5 EMA och 34 EMA på den dagliga tidsramen för att identifiera medellångsiktiga trender och samma uppsättning exponentiella glidmedel i 1-timmarsdiagrammet för att bestämma ingångspunkter. Systemet kan även innefatta RSI Stokastisk och MACD för Bekräftelse men eftersom den exakta användningen av dessa indikatorer inte var exakt specificerad bestämde jag mig för att lämna dessa ut medan mekanismeringen av systemet för backtesting ändamål. Med ytterligare ado är här resten av mina mekaniserade backtesting parametrar för paulaelli s 34 EMA Crossover System. Time Ramar som används Dagligt diagram för riktning, 1 timmars diagram för inmatnings - och utgångspunkter. Antal risker per handel 1.Sök för KÖP-signaler endast när 5 EMA har korsat över 34 EMA på det dagliga diagrammet. Söka efter SÄLJSIGNALER endast när 5 EMA har korsat under 34 EMA på det dagliga diagrammet. 1 Köp när 5EMA passerar över 34 EMA på 1-timmarsdiagrammet. Placera långa order 20 pips ÄR över korsljuset 2 Sälj när 5EMA passerar under 34 EMA På 1 timmars diagram Placera korta order 20 pips UNDER slutet av crossover-ljuset. Ursprungligt system kräver att titta på tidigare höjder och nedgångar i diagrammen Men jag har sett hur vissa människor föreställer sig toppar och bottnar när det inte finns någon, så jag de Cided att göra avgångsvillkoren mindre subjektiv.1 Stopp förlust Placera initial stoppförlust vid höga för korta eller låga för långa affärer av crossover-ljuset Lägg till ett bakstopp med samma storlek som det ursprungliga stoppet 2 Resultatmål Placera resultatmål 150 Pips bort från posten bestämde jag mig för att använda 150 pips eftersom det är nära hälften av parternas veckovisa ATR för det gångna året Det här stämmer överens med Paulaelli s mål att fånga på medellång sikt 3 Nya övergångar När en ny korsning sker i 1 timmes tidsram medan en position fortfarande är öppen, avsluta vid ljusets öppning efter crossover-ljuset. Men innan jag återvänder tillbaka till min pod för att börja arbeta med detta system, låt mig påminna dig om att dessa mekaniserade regler som jag kom Upp med är bara nära approximationer av det faktiska systemet som paulaelli utformade Var uppmärksam på att det kan finnas några skillnader här och där när jag försökte mitt bästa att mekanisera vissa regler som tycktes vara subjektiva från den här ödmjuka roboten s synvinkel. Ma Var noga med att se upp för utgivandet av backtestingresultatet den 14 mars 2012 Det är nästa onsdag. Också, jag vill uppmuntra dig att skicka in dina poster till vårt pågående Best Forex Trading System för mars som Forex Ninja som nämns i hans dig Trade, We Aid article, motsvarar varje fullständig inlämning 1 donation till vår välgörenhet i månaden, vilket är World Vision. Ovast om det, om ditt system väcker kronan, kommer du att kunna gå med i vår Hall of Fame och ha donera 10 till din utvalda välgörenhet för att du inte är en söt affär Vad väntar du på Skicka dina inlägg nu. bc 34 används av Raghee Horner, den berömda Queen of BabyPips Anledningen till att använda 34 och 5 är att de är magiska Fibonacci-nummer. I den verkliga världen skulle strategin programmeras eftersom Robopip sedan springer igenom en serie av hundratals inställningar. Till exempel kan man prova en lång EMA på 30, 31, 32, 34 eller 35. Det här är 5 alternativ. Man kan då försöka En kort EMA av 2, 3, 4, 5, 6 eller 7 Detta är 6 alternativ. En kanske vill ex Periment med en vinst på 100, 115, 130 och 145 Det är 4 alternativ. En liten matte med det tillgängliga antalet alternativ får dig.5 alternativ 6 alternativ 4 alternativ 120 möjliga kombinationer. Alla 120 möjliga kombinationer går automatiskt tillbaka - testing programvara för att se vilka som ger mest vinst med minst kontot dra ner. Detta är processen med strategioptimering calibration. julianht17 eftersom 34 är ett fibbonacci nummer. Mycket enkelt och mycket objektivt. Min typ av system. Kanske kan jag jusa upp det Lite lägger på fibreprojektioner med den. Det ser ut som ett enkelt och enkelt att använda system. Jag tycker om det. Det ska vara högt, lågt eller nära 5 EMA och 30 EMA. Jag håller med de flesta punkterna i den här artikeln och Det är fantastiskt utan tvekan. Verkligen ett underbart inlägg Jag gillar det väldigt här Här hittar jag allt i detaljer Jag hoppas att jag kommer att se denna typ av inlägg igen i din blogg Tack.

No comments:

Post a Comment